Használja a közösségi média marketinget a rajongók megszerzéséhez

Social Media: az internetes marketing zseni legújabb hulláma. Ha új módszerre van szüksége a vállalkozásának piacra dobására, vagy esetleg sokat hallott ezekről a vállalkozások számára készített webhelyekről, és ötletet szeretne kapni arról, hogyan lehetne ezt megvalósítani, akkor ez a cikk az Ön számára készült. Végigvezeti Önt azzal, hogy miként használhatja ezeket a webhelyeket vállalkozása, vállalata vagy terméke reklámozására.

Nem számít, ha tweetet, blogbejegyzést vagy Facebook-cikket készít, győződjön meg róla, hogy a címek felhívják a figyelmet, és arra késztetik az olvasókat, hogy többet tudjanak megtudni. Ha érdekes címe vagy címe van, az emberek valószínűleg folytatják az olvasást.

Vigyázzon, ha úgy dönt, hogy marketingcéget szeretne felvenni a közösségi médiához. Sajnos számos ilyen cégnél csalárd rendszerek futnak, és mások tapasztalatlanságát ragadják meg. A vállalatok több ezer hamis twitter, Facebook és YouTube fiókot használnak, amelyeket proxy szerverek és automatizált regisztrációs botok segítségével hoznak létre. Mivel ezek a szolgáltatások visszaélésszerű taktikát alkalmaznak, az üzenetét általában nem túl sok valós ember látja, mivel a megtekintések száma hamis, és a csaló számlákat általában elég gyorsan megszüntetik.

Figyelje versenytársait a közösségi oldalakon. Töltsön el egy kis időt azzal, hogy megvizsgálja, mit csinál az öt legjobb versenytársa ott a közösségi média világában. Nézd meg, melyik közösségi oldalakon vannak a legaktívabbak, milyen tartalmat tesznek közzé, hány rajongóval rendelkeznek, és hogyan népszerűsítik webhelyüket, és mit kínálnak.

Ha egy barátságosabb webhelyet szeretne létrehozni, amely a közösségi médiával működik, próbáljon megjegyzéseket, értékeléseket és az anyagok rendezésének módját megadni. Ha ezeket a dolgokat felveszi a webhelyére, a felhasználók eldönthetik, hogy melyik tartalom a legnépszerűbb. Ez hangot ad nekik, hogy fontosnak érezzék magukat.

Használja a közösségi médiát felhasználóbarát légkör kialakításához. Könnyen hozzáférhető kirakatot hozhat létre közvetlenül a Facebook webhelyen, amely az elsődleges webhelyén kívül létezik. A Facebook felhasználói köztudottan órákat töltenek az oldalon. Ha a bejegyzéseid egy online boltba vezetik őket, akkor megnézhetik a termékeidet anélkül, hogy valaha is elhagyták volna a Facebookot. Ez pedig könnyen új eladásokhoz vezethet. Ez lehetővé teszi számukra, hogy megvásárolják a termékeit, még akkor is, ha nem akarják elhagyni a Facebookot és felkeresni a fő webhelyet.

Ha olyan közösségi média marketing anyagokat szeretne létrehozni, amelyekre felfigyelnek, tanulja meg, hogyan kell felhívni a figyelemfelkeltő címsorokat. Nem számít, milyen jó a terméke vagy darabja, hacsak a címsor nem elég jó ahhoz, hogy beolvasjon egy olvasót. A Facebook rajongói a hírcsatornájukban található sok bejegyzést átfedik. Hogyan áll ki a tiéd érdemes közelebbről megnézni?

Csatlakoztassa blogját a Linkedinhez azáltal, hogy megosztási gombot helyez az oldal tetejére. Természetéből adódóan a Linkedinnek vannak olyan felhasználói, akik általában befolyásos emberek, akiknek magasabb a jövedelme, vagyis rengeteg potenciális vásárló van, akinek van pénze a termékekre és szolgáltatásokra. Mivel több mint 100 millió ember használja a Linkedint, ez egy nagyszerű lehetőség a közösségi média használatával vállalkozásának marketingjére egy fillér kiadása nélkül.

Biztosítson lehetőséget arra, hogy az emberek új blogbejegyzések közzétételekor regisztrálhassanak e-mailes értesítésekre. Legyen szó akár egy korábbi téma újrarajzolásáról, vagy egy új termékről való írásról, a követők számára lehetővé teszi a kapcsolattartást, még akkor is, ha ezt a típusú közösségi média-marketinget inkább az internetes marketing hasznosabb módszerének ismerik el.

Rengeteg különböző módon használhatja ezeket a webhelyeket a vállalat előremozdításához. Ez a cikk bemutatta a legjobb módszereket, amelyekkel beállíthatja magát, és elkezdheti használni a webhelyek által kínált szolgáltatásokat, de folytatnia kell a kutatást és a tanulást, miközben változnak és növekednek.