Nehézség a hírnév menedzselésével? Használja ezeket a tippeket!
A hírneve minden, ami a vállalkozásának szól. A rossz hírű vállalkozásoknak nagyon nehéz túlélniük sokáig. Szerencsére az alábbi tippek segítségével segíthet a hírnevének kezelésében.
Az üzleti hírnevének alaposabb figyelése érdekében próbáljon meg riasztási rendszert felállítani. Ez egy olyan napi e-mail, amelyet kap, amely tájékoztatja Önt arról, hogy mikor említette cégét online. Valóban pénzbe kerülnek, és rövid időbe telik a felállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.
Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Az Ön által ellenőrzött webtulajdonon található, például egy bloghoz fűzött megjegyzés, csak törölje. Ha szükséges, küldjön egy kérést a webmesternek, ahol a tartalom található. Amikor eltávolítja, győződjön meg arról, hogy már nem jelenik meg a Google URL-eltávolító eszköz használatával.
Tegye személyessé vállalkozását. Az állapotfrissítések és a tweetek közzététele addig nem működik, amíg aktívan kommunikál a közönséggel. Válaszoljon a kiküldött kérdésekre. Ha olyan kérdés, hogy nem biztos benne, hogy mi a válasz, tudassa velük, hogy választ keres.
Ha hibát követ el, gyorsan kérjen bocsánatot. A legtöbb ember rájön, hogy mindenki ember, és előfordulnak hibák. Ha sikerül kijavítani a hibát, tegye meg ezt gyorsan, és foglalkozzon vele a webhelyén vagy a közösségi média webhelyén. Ha nem tudja kijavítani a hibát, kérjen bocsánatot és folytassa vállalkozását.
Az online üzleti hírnevének javítása érdekében feltétlenül tegyen közzé sok tartalmat. Bár szinte lehetetlen teljesen eltávolítani a negatív tartalmat az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmat a kevésbé használt keresőmotorok találati oldalaira tolják. Ezért, ha a vállalat negatív megjegyzései visszakerülnek az eredmények ötödik vagy hatodik oldalára, akkor azokat nem olvassák olyan gyakran.
Ahhoz, hogy üzleti hírnevét a megfelelő módon kezdje, tartsa egyszerűvé a márkaépítést. Használjon tiszta betűtípust és színpalettát. Győződjön meg arról, hogy logója egyszerű és egyértelműen közli, mit tesz és áll. Ezeknek az elemeknek képesnek kell lenniük az összes vállalati anyagra. Próbáld elkerülni a bonyolult és összemosott elemek használatát a márkádban.
Személyre szabhatja az egyes válaszokat. Kerülje a sablonok használatát a válaszaihoz. Ehelyett írjon minden választ úgy, mintha négyszemközt beszélne az ügyfelével. Ügyfele tudni fogja, hogy sablonokat használ-e, és úgy fogja érezni, mintha nem törődne az ő véleményével vagy üzletével.
Vegyen részt a közösségében. Az egyik legjobb módszer a vállalat hírnevének megerősítésére, ha jótékonysági cselekedeteket hajt végre a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadja a közösségét, jó nyilvánosságot kap, és lehetőséget ad arra is, hogy sok olyan emberrel beszélhessen, akikkel egyébként soha nem jutna szóba.
Ha negatív megjegyzéssel vagy értékeléssel találkozik a vállalatával kapcsolatban, ne hagyja figyelmen kívül. Válaszoljon rá, és védje meg álláspontját. Néha negatív megjegyzéseket közzétevő emberek csak a történet egyik oldalát mondják el. Rajtad áll, hogy bemutasd az oldaladat, így az olvasók teljesebb képet kapnak.
Nem tagadható, hogy az üzleti hírnév létfontosságú a valódi sikerhez. Ha a dolgok ingatagokká válnak, az üzleti vállalkozások valódi hanyatlásnak indulhatnak. Fontos, hogy megtanulja az összes tippet a hírnevének javításához. A fenti cikkben szereplő javaslatok felhasználása nagyszerű módja ennek a megvalósításnak!
Utolsó kommentek